Jokainen yrittäjä ja yritys pohtii tänä päivänä samoja viestintään liittyviä kysymyksiä. Miten yritykseni voisi hyödyntää sosiaalista mediaa? Miten kykenen kohdentamaan markkinointia haluamalleni kohderyhmälle? Millaisen julkisuuskuvan yrityksestäni saa? 

Me ratkaisemme päivittäin juuri tällaisia ongelmia. Yrityksemme tekee kaikenlaista digitaalista markkinointia verkkosivujen ja valokuvien tuotannosta sosiaalisen median palveluihin. Olemme huomanneet, että useat yritykset lankeavat viestintävirheisiin, jotka olisivat helposti korjattavissa. Tällaisia virheitä ovat esimerkiksi: 

  • vanhentuneet html-pohjaiset verkkosivut
  • jättäytyminen ulos keskusteluista sosiaalisessa mediassa
  • sosiaalisten medioiden puuttuminen kokonaan
  • uskottavan ulkoasun uupuminen

Kehittelimme pitkään tapaa nostaa tällaisia viestintävirheitä esiin, mistä johtuen loimme viestintäanalyysin. Analyysissa annamme kehitysehdotuksia yrityksesi julkisuuskuvan, näkyvyyden ja mainonnan kohdentamisen parantamiseen.

Tiimimme koostuu neljästä lukiolaisnuoresta ja takaamme uuden sukupolven näkökulman sekä nuorekkaan lähestymistavan. Pyrimme analyysissamme tarjoamaan yrityksellenne moderneja digitaalisen median viestintäratkaisuja.


[wpforms id=”995″]