Ilmainen verkkosivuanalyysi: kasvata myyntiäsi täysin ilmaiseksi

Uutena palveluna aloitamme ilmaisten verkkosivuanalyysien tekemisen kaikille halukkaille. Analyysin avulla pystyt kehittämään verkkosivujasi ja voit tavoittaa kohderyhmäsi entistä paremmin. Tämän ilmaisen analyysin avulla onnistut taatusti kasvattamaan myyntiäsi.

Tässä artikkelissa kerrotaan tarkemmin, miten me teemme verkkosivuanalyysin ja miksi tarjoamme tuotetta ilmaiseksi.

Jos haluat tilata suoraan ilmaisen analyysin voit klikata lomakkeeseen tästä. Jos sinulta taas puuttuu verkkosivut kokonaan, voit lukea lisää verkkosivupalveluistamme täältä.

Ilmainen verkkosivuanalyysi: Mitä hyötyä siitä on?

Verkkosivujen päätavoitteena on useimmiten kasvattaa myyntiä tai liikennettä verkkosivuille – tämän kehittämisessä onnistut takuulla meidän ohjeidemme avulla.

Meidän mielestämme hyvät verkkosivut täyttävät kaksi pääkriteeriä: ne tavoittavat kohderyhmänsä ja palvelevat käyttötarkoitusta eli käyttäjät toteuttavat verkkosivuillasi jonkun toimenpiteen. (konversio) Keskitymmekin analyysissamme verkkosivuissasi sellaisiin asioihin, jotka a) tuovat enemmän kävijöitä sivullesi ja b) pohdimme sitä, miten saisit yhä useamman kävijän tekemään myös halutun toimenpiteen sivuilla.

Analyysiin sisältyvät ainakin seuraavat asiat:

  • Hakukonenäkyvyyden kartoittaminen ja keyword research
  • Latausnopeuden testaaminen
  • Artikkelien ja sivujen kehittäminen
  • Graafisen ulkoasun ja käytettyjen työkalujen kommentointi
  • Konversion parantamisen pohtiminen (konversio tarkoittaa sitä, että kävijät suorittavat sivuillasi jonkun toimenpiteen kuten ostavat tuotteita, täyttävät lomakkeen tai tilaavat uutiskirjeen)

Analyysin jälkeen voit helposti kehittää sivuistasi ammattimaisemmat. Lisätietoja siitä, mitkä ovat mielestämme hyviä verkkosivuja, voit lukea tästä artikkelista.

Miten se tehdään?

  1. Täytä lomake verkkosivuillamme

    Lomakkeen täyttämiseen menee noin 2 minuuttia. Linkki lomakkeeseen.

  2. Me aloitamme ilmaisen analyysin tekemisen

    Koko analyysin tekemiseen menee yleensä noin viikko.

  3. Hakukonenäkyvyyden selvittäminen

    Käytämme Googlen työkaluja (mm. Trends) sekä muita ”keyword research”-työkaluja selvittääksemme, mitkä hakusanat ajavat verkkosivuillesi liikennettä ja millä hakusanoilla olisi potentiaalia ajaa sivuillesi liikennettä. Luemme läpi sivusi ja artikkelisi selvittääksemme niiden sisällön tason.

  4. Latausnopeuden testaus

    Latausnopeudella on vaikutusta sekä käyttäjäkokemukseen että hakukonenäkyvyyteen. Testaamme sivujesi latausnopeuden useilla työkaluilla kuten PageSpeed Insightsilla ja Pingdomilla. Etsimme virheet, jotka mahdollisesti hidastavat sivuasi.

  5. Konversioprosentin kehittäminen

    Pohdimme onko verkkosivuillasi sisältöä, joka aidosti sitouttaa kävijää tekemään haluamasi toimenpiteen ja esitämme mahdollisesti sopivaa lead magnettia.

  6. Graafinen ulkoasu

    Käymme läpi sivustosi ulkoasun ja jos kyseessä on WordPress-sivu, myös sivun teeman.

  7. Analyysi on valmis ja otamme yhteyttä teihin analyysin kanssa

    Lähetämme analyysin sähköpostitse ja olemme usein yhteydessä myös puhelimitse.

Miksi analyysi on ilmainen?

Tarjoamme ilmaisia verkkosivuanalyysejä, sillä olemme yhä suhteellisen aloitteleva yritys. Analyysi toimii ikään kuin osoituksena taidoistamme ja siitä, että kykenemme todella kehittämään verkkosivujasi tai tekemään paremmat tilalle. Mielestämme on reilua, että pääset näkemään alkuun mitä kaikkea me osaamme ja sen jälkeen voit päättää haluatko tilata meiltä joitain palveluita vai et.

Jokainen voi päätellä, että kun kyseessä on tosiaan ilmainen verkkosivuanalyysi, ei meillä ole mahdollisuutta käyttää suurta määrää työtunteja analyysiin tekemiseen, mutta varaamme silti sen verran aikaa, että saamme kasaan laadukkaan yleiskatsauksen verkkosivujesi toimintaan, josta on taatusti rahanarvoista hyötyä.

Lisätiedot ja kysymykset:
Matias Mäkiranta, matias@u61560.www3.webdomain.fi, +358 45 263 6712

2 kommenttia artikkeliin ”Ilmainen verkkosivuanalyysi: kasvata myyntiäsi täysin ilmaiseksi”

Jätä kommentti